Terug home Informatie & inspiratie Werken bij Woonz.nl Office Manager – tijdelijk (24 – 32 uur)

Office Manager – tijdelijk (24 – 32 uur)

Ben jij een kei in de secretariële ondersteuning en heb je affiniteit met (financiële)administratie? Lees dan snel verder!

In verband met zwangerschapsverlof van onze collega zijn wij voor de periode vanaf februari t/m juli op zoek naar een tijdelijke Office Manager. We zijn een jong bedrijf dat nog volop moet groeien. Het team bestaat nu uit 5 personen. Jij bent daarin degene die zorgt dat alles goed verloopt. 

Wat ga je doen?

  • Secretariële ondersteuning van de oprichter en bijhouden van de algemene mailboxen; 
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze zoekers en onze klanten die hun woon- en dienstenaanbod op het platform plaatsen; 
  • Ondersteunen bij werving & selectie van nieuwe collega’s; 
  • Abonnementenadministratie; 
  • Financiële administratie waaronder: inboeken van inkoop- en verkoopfacturen, bijhouden van de tussenrekening, ondersteunen bij de btw-aangiftes, periodieke afsluitingen; 
  • Salaris- en personeelsadministratie; 
  • Ondersteunen van de marketing en sales; 
  • Bijhouden en netjes houden van het kantoor en bestellen van kantoorbenodigdheden. 

 Wat verwachten we van je? 

  • Je hebt HBO werk- en denkniveau en een opleiding richting Officemanagement/ Managementassistent aangevuld met enkele jaren ervaring; 
  • Je hebt ervaring met het zelfstandig uitvoeren van de financiële- en salarisadministratie; 
  • Je beheerst de Nederlandse taal goed in woord en geschrift; 
  • Je hebt talent voor het plannen en organiseren van je werkzaamheden en je werkt daarbij gestructureerd; 
  • Je kan goed luisteren en communiceert concreet, helder en doelgericht; 
  • Je hebt een stevige drive en een zelfstartend vermogen;
  • Je kunt goed overweg met MS-office en Exact Online. 

Wat bieden we jou?

  • Marktconform salaris 
  • 26 vakantiedagen op basis van 40 uur en 8% vakantietoeslag 
  • Een geweldig kantoor (Het Nutshuis), midden in het centrum van Den Haag 
  • 50% korting op je lunch in ons Café Juni 
  • Mooie tijdelijke allround functie met veel verantwoordelijkheid 
  • Werktijden zijn in overleg. 

Meer over Woonz.nl 

Woonz.nl is in 2013 gestart met als doel om hét platform te worden voor senioren gericht op “Fijn wonen” zowel voor senioren die een nieuwe woning zoeken als senioren die “Thuis blijven wonen”. Voor senioren die willen verhuizen zijn we een soort Funda voor senioren. Voor senioren die thuis blijven wonen maken we het mogelijk om te ontdekken wat je aan huis of in de buurt kan doen om fijn te blijven wonen.
Bij Woonz.nl werken 5 collega’s die gezamenlijk het platform in de markt zetten. De collega’s waar je mee gaat samenwerken hebben een mix aan achtergronden op het gebied van ICT, bedrijfskunde, marketing en gezondheidswetenschappen.

Solliciteren?

Mail jouw sollicitatie inclusief CV naar info@woonz.nl t.a.v. Annemiek Schut. Voor vragen kun je Annemiek bellen op 06-11381885.  

Pascalle van der Plaat

Pascalle is Office Manager bij Woonz.nl en ondersteunt het hele team bij diverse taken!

Vorig artikel:
Stagiair Content Marketeer | MBO | vanaf februari
Woonz nieuwsbrief